به نام خدا

ولی محترم دانش آموز عزیز …………………………………

فرا رسیدن سال تحصیلی و ماه مـهر ، نمونه دعوت نامه انجمن اولیا مربیان مدارس ماه مـهرورزی و انسان دوستی را بـه شما والدین محترم و دانش آموزانی کـه امروز بـه مدد تلاش مستمرشان ،ب علم و دانش را درون محیطی مقدس بـه نام مدرسه تجربه مـی نمایند ، تبریک و تهنیت عرض مـی نماییم.

بدین منظور از شما بـه عنوان …….کاندید/عضو/رییس …….. نمونه دعوت نامه انجمن اولیا مربیان مدارس انجمن اولیـا و مربیـان دعوت مـی شود درون تاریخ …………روز…………… ساعت …………… درون جلسه ای کـه با هدف اعتلای ارتقای فعالیت های علمـی و فرهنگی دانش آموزان درون محیط …..آموزشگاه…… و با عنایت بـه حفظ و تقویت سرمایـه های عظیم و توانمند دانش آموزی ، برنامـه ریزی هایی جهت تسهیل درون روند فعالیت های علمـی و فرهنگی دانش آموزی ، ایجاد و تقویت گروه های علمـی ، تحرشاط بخشی بـه محیط فرهنگی ، حمایت از فعالیت های رفاهی سازنده و بطور کلی فراهم ساختن تسهیلات و امکانات آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی ، معرفتی و تربیتی صورت مـی گیرد حضور بهم رسانید.
با امـید بـه اینکه با حضور ثمر بخش خود عاملی موثر بر پیشرفت و تکامل فرزندان این مرز و بوم بوده و با حس استقلال علمـی و فرهنگی کشور درون این رسالت و مسوولیت خطیر ما را همراهی نموده و این همسویی و همفکری استمرار و تداوم یـابد.
مدیر آموزشگاه ……………….

************************************
نمونـه دعوت نامـه انجمن

باسمـه تعالی

امـیر مومنان حضرت علی (علیـه السلام) :
م عین هدایت هست وی کـه خود را بی نیـاز از نظرات دیگران بداند، مطمئناً بـه خطر خواهد افتاد.
حضور محترم اولیـای دانش آموز : نمونه دعوت نامه انجمن اولیا مربیان مدارس ………………………… کلاس : ………………
با سلام و احترام
بسیـار خرسندیم کـه در سرآغازفصل تربیت، علم آموزی و معرفت ، حضورپرشور و ثمر بخش شما را درون کنار خود حس کنیم و رهنمودهایتان را درون تحقق آرمان ها و آموزش و پرورش فرزندانمان پذیرا باشیم . نمونه دعوت نامه انجمن اولیا مربیان مدارس شما نیز مـی توانید درون این تعامل و همـبستگی بین «خانـه» و «مدرسه» خدمتگزاران خود را یـاری رسانید که تا با تلاش و برنامـه ریزی مشترک بتوانیم آینده سازانی عالم و عـــامل پرورش دهیم .
خواهشمند هست با عنایتی کـه نسبت بـه سعادت و خوش بختی فرزنددلبندتان دارید، ضمن حضور بـه موقع و مشارکت فعال درون این جلسه ما را از نظرات و پیشنـهادهای مفید خود بهره مند سازید .

*برنامـه جلسه :
۱- تلاوت آیـاتی چند از کلام ا… مجید
۲-
۳-
۴- معرفی داوطلبین عضویت درون انجمن اولیـا و مربیـان سال جدید
۵-برگزاری انتخابات و انتخاب اعضای جدیدانجمن اولیـا و مربیـان
*زمان : روز مورخ از ساعت الی
*مکان :
با تشکر وامتنان فراوان
مدیر مدرسه

*در صورت تمایل بـه عضویت درون انجمن مدرسه ، اطلاعات زیر را تکمـیل وبه مدرسه تحویل نمایید .

نام ونام خانوادگی : ولی دانش آموز : کلاس :
رشته ومـیزان تحصیلات : شماره ملی : شغل :
شماره تماس منزل : شماره همراه : تاریخ و امضا :

* چنانچه تمایل دارید بـه عنوان رئیس سنی جلسه هدایت جلسه انجمن را عهده دار باشیدلطف فرموده اعلان آمادگی خود را مرقوم فرمایید.

نوشته های مرتبط




[دعوت نامـه انجمن اولیـا و مربیـان | سایت بوستان دانش نمونه دعوت نامه انجمن اولیا مربیان مدارس]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 11 Jul 2018 05:49:00 +0000